lørdag den 9. februar 2013

Næsten slut

Tiden går så hurtigt, alt for hurtigt efter min smag. Men nogen gang er det også godt at komme videre. Jeg ville bare ønske det ikke var tilfældet.

Siden sidst er der sket så mange ting, men det som har været mest svært er at Annette, min tro følgesvend, tog hjem sidst i januar. Men heldigvis så kom Katrine et par dage efter. Katrine er en ny praktikant på Machaseh, men hun skal også være kirkevolontør i Den Danske Kirke. Så det er dejligt at have en ny Annette, eller en ny Katrine at hænge ud sammen med :-)

I torsdags holde mit gamle praktiksted, Kings Kids, 10 års jubilæum. Det var jeg selvfølgelig med til, og jeg tog Katrine med så hun kunne se hvad de lavede i Kings Kids. Det var en super god aften, med glade, dansende, syngende børn og unge. Aftenen var en kæmpe succes, og jeg kunne ikke andet end at være stolt af "mine" børn.

Pigerne fra Kings Kids børnegruppe oppe på en af balkonerne:-)   

Her danser de unge, fra Kings Kids, og børnene sammen ;-)

Vores (Kings Kids) frygtløse leder, Ruth. 

I Kings Kids har de to forskellige grupper - en i Jerusalem og en i det nordlige Israel som hovedsageligt består af arabere:-)  


 Her er en lille afslutningsfilm fra jubilæet. Jeg vil endnu engang sige at jeg er mega stolt over at have været en del af Kings Kids. Dette er en fantastisk gruppe, og alle børnene og de unge er bare så dejlige. Jeg ville ønske at jeg kunne bliver og arbejde videre med dem alle sammen. Men alting har en ende, en regnorm den har to (fra sangen: Hvalen Valborg)

Det næstsidste shalom fra Kristina


 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar