lørdag den 1. september 2012

Jerusalem rocks

Livet er sjov, især når man ikke selv planlægger men lader Gud tage kontrollen. I løbet af den sidste uge har Annette og jeg oplevet lige præcis dét i flere situationer.

I går tog Annette og jeg på "tur" med en af Annettes mors kollegaers svoger, som er palæstinenser. Han og hans nevø kørte os op på oliebjerget for at se udsigten.. Vi kunne se ud over hele Jerusalem - det var så fantastisk.



Bagefter kørte de os længere op på bjerget så vi kunne få en ridtur på kamelen Co Jack. Det var lidt skræmmende ;-)

Afsted det går. Tror jeg prøver at vise vej ;-)

Et lille stop med udsigt over Jerusalem


Så skulle Annette lige trække mig en tur :-D



Også kom jeg af...
Efter kamelturen tog vi hjem til Mikes søster, hvor vi fik lækker arabisk mad og blev undervist i arabisk.
Maden var rigtig lækker og der var nok af den, så da Annette og jeg kom hjem, havde vi fået en pose vindruer, fra Mikes mors have, og en madkasse fyldt med arabiske lækkerier med. Vi blev også inviteret ud på vandpibe cafe, så den oplevelse glæder vi os til :-D

Ellers har ugen været præget af arbejde og nye udfordringer. Men alt dette kommer I til at høre mere om senere :-)

Shabbat Shalom herfra


Ingen kommentarer:

Send en kommentar